Østlandssamarbeidet deltok på høringen i Transport- og kommunikasjonskomiteen onsdag 17. oktober. Anne Karin Torp Adolfsen (Ap) og Solveig Schytz (V), som representerte Østlandssamarbeidet på høringen, fokuserte spesielt på InterCity-fremdriften og vedlikeholdsetterslepet på fylkesvegene. Det skriftlige innspillet fra Østlandssamarbeidet kan leses her:
Nasjonal tenkning bremser satsing på grensekryssende korridorer, tema på konferanse i Oslo
Beslutningstakere og eksperter møttes i Oslo for å diskutere hvordan transportforbindelser på tvers av landegrenser i Nord-Europa kan styrkes....