Fagpolitisk utvalg for samferdsel besøkte Vestfold torsdag 4. og fredag 5. mai. Representantene i fagpolitisk utvalg fra Vestfold – Morten Istre (AP) og Hans Hønsvall (KrF) – kunne stolt vise frem nye E18 Bommestad-Sky og det nye dobbeltsporet på Vestfoldbanen mellom Farrisvannet og Porsgrunn. Et besøk i Larvik Havn stod også på programmet. Olav Moe (Østfold KrF) er leder for Østlandssamarbeidets fagpolitiske utvalg. Sakspapirene til utvalgets møte kan du lese her.
Nasjonal tenkning bremser satsing på grensekryssende korridorer, tema på konferanse i Oslo
Beslutningstakere og eksperter møttes i Oslo for å diskutere hvordan transportforbindelser på tvers av landegrenser i Nord-Europa kan styrkes....